Věděli jste, že jsou 3 jednoduché způsoby objednání balíčku na webu dhlservicepoint.cz?
První možnost je zákazníkům dobře známá, a to odeslání zásilky prostřednictvím DHL ServicePoint (smluvní obchod DHL, který nabízí možnost osobního podání zásilky do sítě DHL Express). Zde zákazník získá i krabici a objednávku přepravy vyplní společně s obsluhou, zaplatí a dál se o nic nemusí starat
Nově jsme upravili možnost online objednávky z pohodlí domova, zákazník si celou přepravu může objednat online, zaplatí online a vytiskne si přepravní štítek. Balíček s vytištěným štítkem odnese na jemu nejbližší místo, které si najde na DHL mapě na webu. Těchto míst je přes 400. K výraznému navýšení těchto místo došlo propojením systému DHL Express a vybraných PPL ParcelShop.
NOVĚ také může zákazník odeslat svůj balíček i prostřednictvím samoobslužného boxu DHL Lockeru i bez registrace u DHL. Dosud mohli tuto službu využívat pouze zákazníci s registrací u DHL. Z původních 20 samoobslužných boxů se tak jejich počet více než zdvojnásobil. Samoobslužné boxy DHL Lockery se umisťují mimo jiné ve vybraných nákupních centrech Tesco v ČR.
Třetí možností je stále objednávka přepravy po telefonu - 840 103 000/ 220 300 111.
