Česká ekonomika se už nějakou dobu potýká s problémy, jejichž konec je v nedohlednu. E‑commerce u nás spadla o 12 %, zatímco internetovému obchodu v zahraničí se daří, tento rok hlásí 10% růst. Není čas čekat se založenýma rukama, až se situace u nás změní, naopak je nutné co nejdříve podniknout akční kroky a vydat se vstříc novým možnostem. My s vámi chceme nasdílet tři vyzkoušené rady, díky kterým vaše podnikání nabere ten správný směr.
Obstojí vaše nabídka v zahraniční konkurenci?
Pokud odpověď na otázku zní ano, nabídněte své výrobky nebo službu také za hranicemi České republiky. K tomu je potřeba připravit cizojazyčnou verzi vašeho webu, zprovoznit mezinárodní platební bránu a správně zacílit reklamy na internetu. Zároveň se vyplatí udělat revize webu: máte správně nastavené SEO pro zobrazování ve vyhledavačích? Vypadá váš web na první pohled profesionálně? Máte své produkty nafocené z více úhlů a s detaily? Ujistěte se, jestli tam zákazník najde vše, co potřebuje na několik málo kliknutí a také, aby byl celý proces nákupu uživatelsky přívětivý. Web máte v pořádku, vše je nastavené, teď zbývá ještě najít způsob, jak k zákazníkovi v zahraničí doručit vaše zboží. S tím vám rádi pomůže náš tým DHL Express.
Servis na míru od experta v logistice
Díky více než padesátileté zkušenosti v logistice máme přehled o specifikách a zvláštnostech jednotlivých zahraničních trhů, dokážeme poradit, co bude fungovat a odhadnout co má a nemá potenciál. Prostřednictvím globální sítě ve více než 220 zemích a teritoriích po celém světě nabízíme zákazníkům služby na míru a dokážeme zajistit včasné a bezpečné doručení zásilek. Jsme experty na celní problematiku (pro zákazníky na toto téma pořádáme webináře zdarma), vyřídíme vše bez zbytečných okolků a express.
Solidní partner pro růst vaší firmy
Prodáváte po České republice, a dokonce máte objednávky z evropských či mimo evropských zemí, nicméně se potýkáte s větší poptávkou a občas vám nestačí skladovost? Optimalizace nákupu zboží, poptávky po něm a balancování cashflow může být někdy oříšek. Existuje více způsobů, jak se k tomu postavit, my jsme prozkoumali možnosti českého startupu, Lemonero. Tato firma, jejíž podíl vlastní i Komerční banka, poskytuje možnost rychlého profinancování nákupu zboží pro e‑shopy. Tento tip financování nabízí na několik kliknutí, a to do výše, kterou si reálně mohou dovolit. K vyhodnocování žádostí se využívá umělá inteligence, která stanoví nabídku úvěru na základě reálných výkonových dat firmy. Schváleno je osmdesát procent všech žádostí. Systém splátek si e‑shop může nastavit podle vlastních preferencí. Zajímavou volbou je možnost revenue based financování. Splátky jsou v tomto modelu svázané s obratem e‑shopu a odpočítávají se podle aktuálního zisku.
Řekněte si o cenovou nabídku pro svůj e‑shop ještě dnes
Kontaktní osoba:
E‑commerce manažer Martin Dostál
martin.dostal@dhl.com
