Formule 1® stála od počátku v popředí automobilových inovací, byla průkopníkem v oblasti používání kompozitních materiálů, aerodynamiky a bezpečnosti. Společnost DHL je nejdéle působícím globálním partnerem Formule 1®. Již téměř 40 let zajišťuje DHL plynulou dodávku až 2 000 metrických tun závodních vozů, paliva a vybavení do závodů Formule 1® po celém světě.
Jako oficiální logistický partner Formule 1® od roku 2004 zaměstnává DHL tým specialistů na logistiku motorsportu, kteří úzce spolupracují s vedením Formule 1® a týmy, aby zajistili bezproblémovou logistickou podporu pro závody a oficiální testovací jízdy. Stejně jako na trati je i zákulisní akce při Grand Prix o rychlosti, přesnosti a nejmodernější technologii.
DHL je také zakládajícím partnerem F1® Esports Series a hrdým sponzorem dvou nejžádanějších cen ve Formuli 1® – DHL Fastest Lap Award a DHL Fastest Pit Stop Award. Na konci každé sezóny obdrží jezdec s nejrychlejšími koly cenu DHL Fastest Lap Award, zatímco cenu DHL Fastest Pit Stop Award obdrží tým, který v průběhu šampionátu nejkonzistentněji dosahuje nejrychlejších zastávek v boxech.
Společnost DHL je zároveň oficiálním zakládajícím partnerem Formule E a od září 2013 také oficiálním logistickým partnerem prvního mistrovství světa v motoristickém sportu s čistě elektrickým pohonem. Největší důraz je i nadále kladen na udržitelnost, proto jsou pro novou sezónu připravena vozidla Gen3, splňující přísné požadavky na výkon a udržitelnost. Díky čtyřiceti letům mezinárodních zkušeností v motoristickém sportu se DHL zasloužila o převedení konceptu čistě elektrických závodů do praxe s prvním závodem v Pekingu. Loňská sezóna byla zakončená 100. závodem v Jižní Koreji, konkrétně v Soulu, který byl také 26. světovým městem, kde se konal závod Formule E.
DHL zajišťuje nejmodernější udržitelnou logistiku v podobě silniční a námořní přepravy tak, aby zajistila maximální efektivitu a snižování emisí CO2, toho chce také docílit použitím biopaliv. V nadcházející sezóně se očekává najetých 89 100 kilometrů s nákladem na závody vážícím 415 tun. Převážet se budou závodní vozy, baterie, nabíjecí jednotky, vysílací zařízení marketingové vybavení a občerstvení.
„DHL pomohla přivést Formuli E k životu a od té doby je naším váženým partnerem,“ říká Matt Scammell, obchodní ředitel Formule E. „Vážíme si pokračování spolupráce, společně vstupujeme do éry Gen3, ve které se dotýkáme limitu možných inovací, posouvající hranice vývoje v technologii EV a definující budoucnost motorsportu. DHL hraje klíčovou roli při zajišťování všech závodů po celém světě a je průkopníkem špičkových řešení v oblasti efektivity a udržitelnosti, díky čemuž je volbou číslo jedna pro šampionát a naši misi."
DHL a Formule E budou i nadále sdílet své společné hodnoty prostřednictvím platformy „Together Green“. Žlutá barva DHL a modrá barva Formule E se prolínají ve vizi zelenější budoucnosti. Směřovat budou mimo jiné k zefektivnění udržitelnosti na nových i starých závodních plochách.
Partnerství DHL Express a Formule 1: inmotion.dhl/en/formula‑1 Partnerství DHL Express a Formule E: inmotion.dhl/en/formula‑e