Čekáte zásilku od DHL Express a potřebujete u ní změnit datum, místo či způsob doručení? Máme pro vás řešení.
Přes webovou aplikaci ODD si můžete pohodlně nastavit různé možnosti doručení zásilky. Vše můžete jednoduše provést na vašem zařízení - postačí vám na to počítač, tablet nebo chytrý telefon. Není třeba stahovat žádnou aplikaci. ODD najdete online na adrese ondemand.dhl.com/cz. Pokud preferujete mobilní aplikace, můžete si z GooglePlay nebo AppStore stáhnout DHL Express Mobile – v ní můžete benefity ODD také využít naplno, a navíc nabízí další skvělé funkce (např. sledování zásilky, vyhledávání Service Pointů).
Jaké možnosti doručení vám ODD nabízí?
Změnit datum doručení - nastavte si den doručení, který vám vyhovuje.
Zanechat na bezpečném místě - vaši zásilku kurýr doručí do schránky, před dveře, anebo na jiné vámi určené místo na doručovací adrese.
Doručit sousedovi, na recepci nebo na vrátnici - zásilku kurýr předá jiné vámi určené osobě na doručovací adrese nebo v blízkém okolí.
Pobočka nebo DHL Locker - zásilku si vyzvednete sami bez nutnosti čekání na kurýra - na naší recepci, PPL ParcelShopu nebo v DHL Lockeru.
Alternativní adresa - svou zásilku si přesměrujete na jinou adresu v ČR.
Uložit v době dovolené - zásilku vám uložíme na naší pobočce po dobu až jednoho měsíce, následně vám zásilku doručíme.
Chodí vám zásilky častěji? Nastavte si svoje doručovací preference.
To jsou možnosti doručení, které upřednostňujete u každé své zásilky. Jakmile si nějakou preferenci nastavíte, bude vybraná doručovací možnost použita u každé další zásilky, pokud to situace bude umožnovat (některé možnosti doručení může zakázat odesílatel, některé nemusí být u konkrétních zásilek umožněny přepravními podmínkami DHL Express – např. zásilky s celním doplatkem nelze uložit v DHL Lockeru nebo na PPL ParcelShopu, dokud nebude uhrazen).
Celkově si můžete nastavit až 3 preference pro doručení zásilek. V případě, že nebude první preference možná, automaticky použijeme druhou. Pokud by nebyla možná ani ta, budeme se řídit třetí nastavenou preferencí. Nastavené preference automaticky uplatníme u každé doručované zásilky, u níž bude uveden váš telefon nebo e‑mail.
Pro jakékoli bližší informace a dotazy využijte zákaznickou linku DHL Express 840 103 000 / 220 300 111 nebo e‑mail: infolinka@dhl.com.