Zaostřeno na online obchod

Zaostřeno na online obchod

Věděli jste, že podle nejnovějšího exportního průzkumu svoje produkty a služby nabízí přes vlastní e‑shop skoro pětina exportérů v České republice? A téměř dvě třetiny z nich prodávají nebo plánují prodávat do zahraničí prostřednictvím e‑commerce?

Z výzkumu vyplývá, že situace českých exportérů se mírně zhoršila. Letos čeští exportéři zaznamenali pokles poptávky a hlavní cesta k růstu je uspět na nových trzích a u nových obchodních partnerů.

Nejčastější obavy mají exportéři z neznalosti a nastavení legislativních norem a procesů v nových destinacích, dále pak také z jazykové bariéry.

Jak na tato rizika vyzrát?

Tipy od Kamila (e‑commerce manager DHL Express):

  • Texty do cizího jazyka nepřekládejte sami s pomocí Google Translator. Využijte rodilých mluvčích, kteří studují v České republice.
  • Nechte si napsat texty přímo od nich. Váš e‑shop bude pro zákazníky v nové lokalitě srozumitelný a důvěryhodný.

Zdroj: Exportní výzkum DHL 2019 – více informací v tiskové zprávě

Sdílet Posílejte s DHL