On Demand Delivery

Zákazníci vždy ocení nabídku různých možností doručení. Pokud jim poskytnete přehled o zásilce pomocí proaktivních oznámení o sledování, podpoříte tím důvěru ve vaši značku a zvýšíte jejich loajalitu. Pokud to uděláte správně, může to být pro vaši firmu velmi lukrativní.

Doručení na vyžádání nabízí maximální spokojenost zákazníků

Zákazníci obdrží svou objednávku v době, kdy se jim to hodí. Služba DHL On Demand Delivery (ODD) nabízí příjemcům zásilek různé praktické a flexibilní možnosti doručení. Jinými slovy, vaši zákazníci si mohou vybrat, kdy a kam jim DHL Express zásilku doručí. DHL Express tak zajišťuje, že doručení proběhne stejně hladce jako online nákup.

Co chtějí spotřebitelé?

  • Maximální flexibilitu a pohodlí.
  • Proaktivní informování o stavu odeslaných zásilek pomocí SMS nebo e-mailu s předpokládaným datem doručení.
  • Možnost rozhodnout se, jak, kam a kdy se doručení uskuteční. V čase, který jim nejlépe vyhovuje.

Co nabízí společnost DHL Express?

  • ODD od DHL Express nabízí příjemci flexibilitu. Můžete si vybrat, kam a kdy bude zásilka doručena.
  • S ODD si jako odesílatel můžete vybrat, zda budete své zákazníky aktivně informovat o cestě jejich zásilky.
  • Příjemce se rozhodne online, jaká možnost doručení mu vyhovuje.

Získejte z online světa maximum

ODD od DHL Express splňuje flexibilní potřeby v rámci trhu elektronického obchodování. Stačí pár kliknutí myší a váš zákazník se může rozhodnout, kde a kdy chce zásilku obdržet. DHL Express je jediným poskytovatelem služeb, který tuto službu nabízí ve velkém měřítku. Doručování na vyžádání je k dispozici ve více než 45 jazycích ve 150 zemích, což pokrývá většinu globálního obchodu a online maloobchodních aktivit. Služba ODD vám pomůže odlišit váš internetový obchod od konkurence, zvýší online konverzi a pozdvihne zážitek vašich zákazniků z nákupu.

Spokojení zákazníci? Využijte službu DHL On Demand Delivery!

Po předání zásilky společnosti DHL Express obdrží příjemce okamžitě SMS a/nebo e-mailovou zprávu a bude informován o předpokládaném datu doručení. Zpráva obsahuje odkaz na systém ODD, který je snadno přístupný z jakéhokoli chytrého telefonu, tabletu nebo počítače.

  • Pomocí systému ODD se příjemci mohou sami rozhodnout, jak, kam a kdy bude zásilka doručena.

  • V den doručení obdrží příjemce další zprávu SMS a/nebo e-mail, aby přesně věděl, kdy může zásilku očekávat. Nebudeme-li informováni jinak, doručíme jednoduše na původní adresu.

  • Díky našim SMS a e-mailovým zprávám má společnost DHL Express jistotu, že příjemce vždy ví, kdy mu bude zásilka doručena. Flexibilní možnosti doručení znamenají také menší počet vrácených zásilek pro vás jako odesílatele.


CO JE DODÁVKA NA VYŽÁDÁNÍ?

ODD je služba, jejímž cílem je snížit počet neúspěšných pokusů o doručení a zlepšit zkušenosti příjemců, a tím také snížit související emise uhlíku. Díky textovým a e-mailovým upozorněním budete své zákazníky informovat o předpokládaném čase doručení.

KOMU JE URČENO DORUČENÍ NA POŽÁDÁNÍ?

ODD je vhodné pro jednotlivce i firmy, které pracují z domova a přijímají zásilky domů. Může jít o domácí kancelář nebo ordinaci, ale také o servisní techniky, kteří mohou vyrazit na cestu s materiálem hned, jak je doručen.

PŘEČTĚTE SI NAŠE TÝDENNÍ OBCHODNÍ AKTUALITY

Získejte informace a rady, které potřebujete, abyste mohli co nejlépe využít mezinárodní obchodní příležitosti.