Udržitelnost
MISE 2050: NULOVÉ EMISE
Světové společenství si stanovilo cíl omezit globální oteplování na méně než dva stupně Celsia. Jako přední poštovní a logistická společnost hodláme zajistit, aby naše podnikání bylo udržitelné. Abychom logistický průmysl nasměrovali k udržitelné budoucnosti, usilujeme o dosažení nulových emisí do roku 2050. Chceme toho dosáhnout pro naše zákazníky a společně s nimi.
NAŠE PORTFOLIO PRODUKTŮ A ŘEŠENÍ GOGREEN
Čistá paliva a technologie: Dekarbonizace logistických služeb pomocí udržitelných paliv a nízkouhlíkových technologií.
Kompenzace: Kompenzace emisí uhlíku prostřednictvím certifikovaných projektů na ochranu klimatu.
Efektivita: Předcházení emisím uhlíku prostřednictvím optimalizovaného dodavatelského řetězce a energeticky účinných technologií.
Oběhové hospodářství: Snížení spotřeby materiálu, energie a odpadu prostřednictvím udržitelných obalů, recyklace a řešení pro nakládání s odpady

DHL GOGREEN SERVICE
V současné době se stále častěji hovoří o ekologické udržitelnosti a odpovědnosti podniků. Toto téma je pro nás důležité již od roku 2008, kdy jsme poprvé spustili službu DHL GOGREEN. Jedná se o celosvětový program společnosti DHL, který vám pomáhá kompenzovat emise uhlíku vzniklé při doručování každé vaší zásilky za pouhých 0,10 EUR za kilogram (nebo za zásilku do 1 kg). Jménem našich klientů investujeme tyto prostředky do projektů celosvětového významu na kompenzaci a neutralizaci škodlivých emisí.
CERTIFIKÁT SGS
Využíváním uhlíkově neutrální služby DHL GOGREEN obdržíte každý rok oficiální certifikát o množství kompenzovaných emisí uhlíku, který vydává společnost SGS a který potvrzuje váš odpovědný přístup k jednomu z nejzávažnějších globálních problémů.
VAŠE KONKURENČNÍ VÝHODA
Řekněte svým partnerům a zákazníkům, že používáte uhlíkově neutrální dodávky, a nahrajte na své webové stránky certifikát vydaný mezinárodně uznávanou institucí - nezpochybnitelné osvědčení o vašem odpovědném přístupu k přírodě. Tímto způsobem nejen uvedete společensky odpovědný postoj své značky, ale také ji postavíte na vyšší úroveň - odlišíte se od konkurence a poskytnete zákazníkům další motivaci při výběru mezi srovnatelnými výrobky nebo službami.
ZJISTĚTE VÍCE O DHL GREEN LOGISTICS zde.